Verlanglijst
Favorieten

Log in of maak een account aan
om artikelen toe te voegen aan uw favorieten

Cart

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Veelgestelde vragen over garantie en service

Kan ik na de garantieperiode bij Kees Smit Tuinmeubelen terecht?

Wij zijn u ook na uw garantieperiode graag van dienst wanneer u een probleem heeft met uw tuinmeubelen. Graag adviseren wij u om eerst contact op te nemen met onze klantendienst.

Hoe lang heb ik garantie op mijn tuinmeubelen?

Bij Kees Smit tuinmeubelen heeft u 2 jaar garantie op uw tuinmeubelen. Vaak is dit in de vorm van reparatie, maar waar nodig in de vorm van omruiling of vervanging. Deze termijn geldt onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Ter voorkoming van problemen die niet onder garantie vallen, adviseren wij u onze onderhoudsadviezen goed door te nemen.

Kan ik mijn product aanbieden ter reparatie?

Bij Kees Smit bent u verzekerd van een uitstekende service, zowel voor de aankoop als na de aankoop van uw bestelde producten. In het geval van een reparatie ontvangen wij graag een e-mail of whatsapp met waar mogelijk een foto van het voorval. Met behulp van de foto zijn wij beter in staat u een passende oplossing te bieden. Wij streven ernaar om uw e-mail binnen 1 á 2 werkdagen te beantwoorden, echter nooit later dan na 3 werkdagen. Uiteraard kunt u ons ook telefonisch bereiken om het voorval te bespreken.

Kan ik na de garantieperiode bij Kees Smit Tuinmeubelen terecht?

Wij zijn u ook na uw garantieperiode graag van dienst wanneer u een probleem heeft met een van uw tuinmeubelen. Graag adviseren wij u om eerst contact op te nemen met onze klantendienst.

Hoe kan ik een klacht melden?

Bij Kees Smit Tuinmeubelen willen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn, zowel in proces als in de producten die wij leveren. Mocht u een klacht hebben, dan horen wij dit graag van u. Doordat u deze klacht meldt, stelt u ons in staat om dit in de toekomst te verbeteren. U kunt uw klacht melden via de e-mail sturen naar: klantendienst@keessmit.be. Mocht de klacht product gerelateerd zijn, dan verzoeken wij u om uw ordernummer en klantnummer te vermelden en een foto van de klacht mee te sturen.

Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst van de Federale Overheid bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. U kan de Consumentenombudsdienst bereiken via deze link: http://www.consumentenombudsdienst.be//nl

Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan u bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via de volgende link: http://ec.europa.eu/odr