Verlanglijst
Favorieten

Log in of maak een account aan
om artikelen toe te voegen aan uw favorieten

Cart

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Retourneren & ruilen

Producten retourneren

U kunt artikelen binnen 14 dagen na ontvangst gratis retourneren. We verwachten dat U de artikelen compleet en redelijkerwijs in originele verpakking aan ons retourneert. Bij zichtbare gebruikerssporen of ontbrekende delen zal het retourproces worden vertraagd. Neem contact met onze klantendienst om het retourproces te starten.

Wij versturen en retourneren onze tuinmeubelen met PostNL en verschillende externe transporteurs: Afhankelijk van de grootte van uw retourzending, wordt bepaald welke transporteur hiervoor verantwoordelijk is. U wordt hierover door onze afdeling kantenservice ingelicht.

Retournering via een externe transporteur:

Stap 1. U ontvangt van onze Klantendienst een retourformulier. Print en vul het retourformulier volledig in en voeg deze toe aan Uw retourzending. Let op: voor een snelle verwerking is een volledig ingevuld formulier noodzakelijk.

Stap 2. Plak het verzendlabel, te vinden aan de onderzijde van het retourformulier, op de retourzending.

Stap 3. Naar aanleiding van het contact met de Klantendienst, belt de externe transporteur U op. Samen met hen plant U in wanneer de retourzending bij U mag worden opgehaald.

Stap 4. Geef Uw retourzending op de afgesproken dag mee aan de transporteur.

Retournering via PostNL pakketdienst:

Stap 1. U ontvangt van onze Klantendienst een retourformulier. Print en vul het retourformulier volledig in en voeg deze toe aan Uw retourzending. Let op: voor een snelle verwerking is een volledig ingevuld formulier noodzakelijk.

Stap 2. Plak het verzendlabel, te vinden aan de onderzijde van het retourformulier, op de retourzending. U kunt Uw zending kosteloos aan ons retourneren op het volgende adres:

Retour Kees Smit Tuinmeubelen, Antwoordnummer 444, 7600 VB Almelo, Nederland.

Stap 3. Geef Uw retourzending af bij een PostNL Pakketpunt/Kariboo Pakketpunt bij U in de buurt.

Retourneren in de toonzaal

U kunt ten alle tijden artikelen aan de balie in onze toonzalen retourneren.

Heeft u nog vragen?

Neem contact met ons op voor al Uw vragen of opmerkingen over het retourneringsproces.

Producten ruilen

U kunt artikelen binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos ruilen. We verwachten dat U de artikelen compleet en redelijkerwijs in originele verpakking aan ons retourneert. Neem contact op met de klantendienst om het omruilproces te starten.

Wij versturen onze tuinmeubelen met PostNL Pakketdienst en verschillende externe transporteurs. Afhankelijk van de grootte van Uw omruiling, wordt bepaald welke transporteur hiervoor verantwoordelijk is. U wordt hierover door onze afdeling Klantendienst ingelicht.

Omruiling via een externe transporteur

Stap 1. Geef de nieuwe order en de artikelen die U wilt retourneren door aan de Klantendienst.

Stap 2. U ontvangt van onze Klantendienst een retourformulier. Print en vul het retourformulier volledig in en voeg deze toe aan Uw retourzending. Let op: voor een snelle verwerking is een volledig ingevuld formulier noodzakelijk.

Stap 3. Naar aanleiding van het contact met de Klantendienst, belt de transporetur U op. Samen met hen maakt U een afspraak wanneer zij de artikelen komen omruilen.

Stap 4. Geef de artikelen mee aan de transporteur. Eventuele bijbetaling kan gepind of met contant geld betaald worden bij de chauffeur. Krijgt U geld van ons terug? Dit wordt verrekend per bank.

Omruiling via PostNL Pakketdienst

Stap 1. Geef de nieuwe order en de artikelen die U wilt retourneren door aan de Klantendienst. De nieuwe order wordt binnen drie werkdagen naar U opgestuurd.

Stap 2. U ontvangt van onze Klantendienst een retourformulier. Print en vul het retourformulier volledig in en voeg deze toe aan Uw retourzending. Let op: voor een snelle verwerking is een volledig ingevuld formulier noodzakelijk.

Stap 3. Plak het verzendlabel, te vinden aan de onderzijde van het retourformulier, op de retourzending. U kunt Uw zending kosteloos aan ons retourneren op het volgende adres:

Retour Kees Smit Tuinmeubelen, Antwoordnummer 444, 7600 VB Almelo, Nederland.

Stap 4. Geef Uw retourzending af bij een PostNL Pakketpunt/Kariboo Pakketpunt bij U in de buurt. Na ontvangst van de nieuwe factuur kunt U eventuele bijbetaling overmaken per omgaande. Krijgt U geld van ons terug? Dit wordt verrekend per bank.

 

Omruiling in de toonzaal

Afhankelijk van de artikelen die U wilt omruilen en de toonzaal waar U naar toe wilt komen, kunt U de artikelen in de toonzaal omruilen:

Toonzal Almelo: Alle artikelen liggen op voorraad in de toonzaal te Almelo. U dient zich te melden bij de balie. Daar krijgt U te horen waar U het artikel dient in te leveren en waar u het nieuwe artikel in ontvangst kan nemen.

Toonzaal Amersfoort: U kunt ten alle tijden een artikel aan de balie retourneren. Of U het nieuwe artikel direct kunt afhalen, is afhankelijk van de aanwezige voorraad. Kleine artikelen, zoals een dienblad of een tuinkussen, zijn op voorraad in toonzaal Amersfoort. Grote artikelen, zoals een loungeset of een tuinset, zijn in toonzaal Amersfoort niet af te halen. Deze artikelen worden binnen drie werkdagen bij U thuis geleverd. Wilt U weten of U een artikel in toonzaal Amersfoort kunt omruilen? Neem dan contact met ons op. Wij kijken dit graag voor u na. 

Zichttermijn

U kunt producten gekocht bij Kees Smit Tuinmeubelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Dit kan zonder opgaaf van reden.

Herroepingsrecht

Wilt U Uw bestelling herroepen? Bezoek de volgende pagina om Uw bestelling te herroepen en product(en) te retourneren. Dit is mogelijk binnen de 14 dagen na ontvangst van Uw bestelling.

Wilt U gebruik maken van het standaard Europese herroepingsformulier? Vul het herroepingsformulier correct in en verstuur het ingevulde herroepingsformulier binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst van Uw bestelling naar info@keessmit.be of per post naar antwoordnummer 444, 7600 VB Almelo, Nederland. 

PDF: Het standaard Europese Herroepingsformulier

Het is niet noodzakelijk het standaard Europese herroepingsformulier te gebruiken om producten te retourneren. U kunt ook contact opnemen met onze klantenservice om een retourverzoek indienen. U wordt vervolgens sneller geholpen.

Retourvoorwaarden

Een artikel kan binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. We verwachten dat U de artikelen compleet en redelijkerwijs in originele verpakking aan ons retourneert. Bij zichtbare gebruikerssporen of ontbrekende delen zal het retourproces worden vertraagd. Indien mogelijk moeten de artikelen ongemonteerd geretourneerd worden.

Na 14 dagen na ontvangst van de artikelen is de zichttermijn verstreken en kunnen producten niet meer geretourneerd worden. 

Kosten retourneren

Het retourneren van producten is gratis bij Kees Smit Tuinmeubelen. Kees Smit Tuinmeubelen behoudt het recht om kosten in rekening te brengen bij beschadigde producten.

Product beschadigd geleverd

Een beschadigd product ontvangen? Wij lossen dit graag correct met U op. Wij dragen in overleg een passende oplossing voor. Een beschadigd of defect geleverd product kan binnen drie werkdagen worden omgeruild. Om U zo goed en snel mogelijk verder te helpen, raden wij aan de volgende stappen te doorlopen:

Stap 1: Maak een afbeelding waarop de beschadiging(en) te zien zijn en een afbeelding van het gehele product;

Stap 2: Vermeld Uw ordernummer en klantgegevens;

Stap 3: Neem contact op met de Klantendienst per e-mail, chat of WhatsApp en stuur bovenstaande op;

Stap 4: Een medewerker van de Klantendienst reageert op Uw bericht met een passende oplossing.

Bestelling incompleet geleverd

Neem bij een incomplete levering contact op met de afdeling Klantendienst. Het kan namelijk voorkomen dat een product bij de transporteur is achtergebleven of op een andere locatie is bezorgd. Wij kijken na waar het ontbrekende product is gebleven, zodat Uw bestelling alsnog compleet wordt aangeleverd. 

Terugbetaling

Een artikel geretourneerd? U ontvangt binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde producten het verschuldigd bedrag teruggestort op Uw rekening. Wij betalen U terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee U bij ons heeft betaald. Hieronder een overzicht per betaalmethode. Let op: deze tijdsduur gaat in vanaf het moment dat U Uw retourzending heeft meegegeven aan onze transporteur.

Betaling met Bancontact:

Binnen 14 dagen na aankomst retourzending terug op Uw bankrekening.

Betaling per Bankkaart:

Binnen 14 dagen na aankomst retourzending terug op de door U opgegeven bankrekening

Betaling met VISA, MasterCard of American Express

Binnen 14 dagen na aankomst retourzending terug op Uw kredietkaart rekening.

Betaling met PayPal:

Binnen 14 dagen na aankomst retourzending terug op Uw PayPal rekening.

Betaling met een Kees Smit cadeaubon:

Binnen 14 dagen na aankomst retourzending ontvangt U een nieuwe cadeaubon.

Bel: 078 485152
Ma t/m vr van 9 uur tot 21 uur bereikbaar.
Zaterdag van 9 uur tot 18 uur bereikbaar.
Zondag van 11 uur tot 18 uur bereikbaar.

E-mail: klantendienst@keessmit.be
Stuur ons een e-mail en ontvang binnen 1 werkdag een reactie.

WhatsApp: 047 0209540
Ma t/m vr van 9 uur tot 21 uur bereikbaar.
Zaterdag van 9 uur tot 18 uur bereikbaar.
Zondag van 11 uur tot 18 uur bereikbaar.