Verlanglijst
Favorieten

Log in of maak een account aan
om artikelen toe te voegen aan uw favorieten

Cart

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Veelgestelde vragen over Retourneren of Ruilen

Wat is de retourtermijn?

Bij Kees Smit tuinmeubelen heeft u de mogelijkheid uw bestelling gratis te retourneren of te ruilen binnen de 14 dagen. Wij raden u aan bij de bezorging of bij het afhalen uw bestelling te controleren. Mocht deze onvolledig of beschadigd zijn, neemt u dan zo snel mogelijk hierover contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Bij Kees Smit tuinmeubelen heeft u de mogelijkheid uw bestelling gratis te retourneren of te ruilen binnen de 14 dagen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Heeft u een artikel welke u terug wilt sturen, neemt u dan contact met ons op. Retourneren of ruilen binnen de 14 dagen is gratis. Artikelen die u wilt retourneren dienen in een zo oorspronkelijk mogelijke verpakking aangeboden te worden, tevens moet het product ongeschonden zijn. Wij zullen in beide gevallen het aankoopbedrag én de verzendkosten van de heenzending aan u terugbetalen, binnen enkele werkdagen en uiterlijk binnen de 14 dagen. Wij behouden ons het recht voor om kosten in rekening te brengen bij beschadigde producten waarbij het duidelijk is dat dit door toedoen van de consument is gebeurd.

Kan ik gratis retourneren?

Wanneer een artikel toch niet aan uw wensen voldoet, heeft u het recht om deze binnen de 14 dagen retourneren. Het retourneren van het artikel is voor uw geheel gratis. Wij behouden ons het recht voor om kosten in rekening te brengen bij beschadigde producten waarbij het duidelijk is dat dit door toedoen van de consument is gebeurd.

Heb ik recht op herroeping?

Wilt u uw bestelling herroepen (alleen mogelijk binnen 14 kalenderdagen na ontvangst bestelling)? Vul dan het herroepingsformulier correct in en verstuur het ingevulde herroepingsformulier binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van uw bestelling naar klantendienst@keessmit.be of per post naar antwoordnummer 444, 7600VB Almelo (NL). 

PDF: Het standaard Europese Herroepingsformulier

Wat moet ik doen als het artikel wat ik heb ontvangen onvolledig, defect of beschadigd is?

Wij proberen uw bestelde producten zo goed en snel mogelijk bij u te bezorgen. Helaas kan het voorkomen dat er tijdens het transport uw product beschadigd raakt of dat u een onvolledige set geleverd krijgt. Wanneer dit gebeurd kunt u contact met ons opnemen zodat wij met een passende oplossing kunnen komen.  Wij raden u aan dan ook aan om bij de bezorging of bij het afhalen uw bestelling te controleren op eventuele beschadigingen of incomplete bestellingen.